2013. november 10., vasárnap

Ausztria - kiállítás

Kiállításom volt a héten Ausztriában, Podersdorfban. Egy kissé bizarr látvány fogadott, mert a kiállítóterem teljesen befejezetlen volt, és óriási nagy. Posztamensek nem voltak, így két asztalra kellett elhelyeznem az edényeket. Annyit tudtam még segíteni az összképen, hogy az ablakokba, és két hordóra is raktam egy-két edényt, (a hordók egyébként nem díszletként, hanem védőkorlát helyett voltak a helyiségben, hogy az emeletről az emberek le ne zuhanjanak).  A vendéglátóm szívélyes, és segítőkész volt, igazán nem panaszkodhatom. Az esetleges hiányosságokat azzal is lehet indokolni, hogy ez volt az első kiállítás az épület megnyitása óta. 
"Megnyitó" nem volt, 17.00 - ra volt meghirdetve az esemény, és este 8-kor is bőven érkeztek még vendégek. Nagyon sokan jöttek el. Ráadásul nemcsak pénteken, de szombaton is megismételték ugyanezt az akciót. Ez nálunk elképzelhetetlen. Olyan volt, mint egy két napos fogadás. Céljuk a bor eladása volt, e köré szervezték a kiállítást és vásárt, hogy legyen egy kis program is.

Velem együtt egy lengyel fotóművész, Jerzy Bin állította ki munkáit. Róla is töltöttem fel egy képet. Fényképei hihetetlen színű valóságot ábrázoltak. A Fertő-tóról, több éve készült fotók, és újabbak adták ki az anyagot.




közelről azért van látnivaló. Egy kis magyar hagyományt is bemutattam nekik.
Van egy rovásírásos házi áldás is közöttük.


Még ezek az edények lettek a legméltóbb módon elhelyezve.


Finom borral is kínáltak-az az én poharam.


Később az edények közé mécsesek is kerültek, úgy már kissé kellemesebb volt az összhatás..


Ezt csak az elképesztő fény-ömlés miatt fotóztam. A háttérben Jerzy képei-teljesen valódi színek, nem manipulált képek. 


Így sikerült elhelyezni a tárgyakat.

Jerzy egyik képe, ez a befagyott Fertő-tó


szerintem ez is elképesztően jó kép! Mindenhol valódiak a színek. Ez pl. szinte teljesen fekete-fehér.


:)


Jerzy Bin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése